من امتحان کرده ام و سعی کرده ام و از 1 تا 4 بار در روز نمی توانم منبع سقوط روتر خود را در هر نقطه پیدا کنم. من Netgear Nighthawk r6700 (v3) دارم که حدود یک سال و نیم قدیمی است و من یک اتصال فیبر گیگابیتی Verizon دارم. هنگامی که سه یا چهار چراغ در وسط روتر تصادف کرد ، تقریباً یک ثانیه با تمام چراغ های دیگر سفیدی محکم روشن کنید و به ظاهر کاملاً خاموش شوید. سپس بوت می شود و گاهی اوقات به نظر می رسد طی چند دقیقه چرخه های قدرت را طی می کند. این اتفاق در چند سناریو اتفاق می افتد و به هیچ وجه سازگار نیست ، گاهی اوقات یکی از این موارد باعث سقوط روتر می شود ، در مواقعی دیگر این کار را نمی کند.
- روشن کردن VPN من و تلاش برای اتصال
- روشن کردن هر یک از سه رایانه شخصی که من از طریق اترنت به یک سوئیچ متصل به روتر یا مستقیماً به خود روتر وصل کرده ام
- در حالی که LEGALLY تورنت می کند
- به طور تصادفی به ظاهر بدون دلیل
من & # 039؛ ماه ها است که این مشکل را حل کرده ام و همه موارد زیر را امتحان کرده ام:
- دادن روتر خروجی خود را (قبلاً به آن وصل شده بود نوار قدرت بسیار شلوغ)
- موقعیت خود را از ترس بیش از حد گرم شدن تغییر داد
- سیستم عامل را به روز نگه دارید (من این کار را بصورت دستی انجام می دهم ، روتر من برای به روزرسانی خودکار تنظیم نشده است)
- کارخانه روتر را مجدداً تنظیم کرد.
- DNS پیش فرض را دو بار تغییر داد
- قدرت آن را بیش از آنکه بتوانم بشمارم ، دوچرخه سواری کرد
- از برنامه های راه اندازی پهنای باند بالا خلاص شدم
همچنین سیاهههای مربوط به روتر هیچ کمکی به نظر نمی رسند ، زیرا ظاهراً آنها را درمان می کنند. به عنوان چرخه قدرت از هم جدا شوید و وقتی بعد از جنگ به آنها نگاه کردم ، دوباره شروع کنید DS من با این شوهر خاتمه داده ام و & # 039؛ اما فکر می کنم به دلیل اینکه چقدر در موقعیت های اطرافش خراب می شود ، VPN را کم کرده ام یا اینکه ممکن است مسئله سخت افزاری باشد. در هر صورت ، آیا امکان دارد VPN من علت باشد؟ آیا یک سرویس پس زمینه در هنگام راه اندازی وجود دارد که باعث ایجاد آن می شود؟ آیا این چیز دیگری کاملاً است؟ لطفا اگر ایده ای دارید ، لطفاً پیشاپیش از این موضوع مطلع و تشکر کنم.
ارسال شده توسط / u / ASWprime
[comments]